Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL do Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja HELLA Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) HELLA
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) VAICO
Producent:OPTIMAL

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
4.8 (53 ocen)
Kod produktu:
A-68729G
dostępny
4.8 (53 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
A-68729G
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Średnica korbowodu [mm]:  12,5
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm]:  51
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 286,00 zł
146,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
OPTIMAL
4.8 (53 ocen)
Kod produktu:
A-2112G
dostępny
4.8 (53 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
A-2112G
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 555,00 zł
292,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AF-2731
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
AF-2731
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Długość [mm]:  425
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o zmiennej średnicy
Rozgałęziony:  1
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  170
Liczba zwojów:  7,5
Specyfikacja:  with noise control
Średnica drutu [mm]:  11,4
Ciężar [kg]:  5
Średnica 1 [mm]:  11,4
Średnica 2 [mm]:  17,75
Średnica 3 [mm]:  11,4
Grubość 1 [mm]:  17,75
Grubość 2 [mm]:  11,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 824,00 zł
458,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OPTIMAL
4.8 (53 ocen)
Kod produktu:
A-68718G
niedostępny
4.8 (53 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
A-68718G
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Zawieszenie:  Dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Sposób mocowania amortyzatora:  Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolny trzon
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze