Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY do Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 SE, SEL 3.5 (108.057, 108.058) sedan 200KM, 147kW, benzyna (1971.03 - 1972.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 SE, SEL 3.5 (108.057, 108.058) sedan 200KM, 147kW, benzyna (1971.03 - 1972.08) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 SE, SEL 3.5 (108.057, 108.058) sedan 200KM, 147kW, benzyna (1971.03 - 1972.08) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 SE, SEL 3.5 (108.057, 108.058) sedan 200KM, 147kW, benzyna (1971.03 - 1972.08) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 SE, SEL 3.5 (108.057, 108.058) sedan 200KM, 147kW, benzyna (1971.03 - 1972.08) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 SE, SEL 3.5 (108.057, 108.058) sedan 200KM, 147kW, benzyna (1971.03 - 1972.08) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 SE, SEL 3.5 (108.057, 108.058) sedan 200KM, 147kW, benzyna (1971.03 - 1972.08) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 SE, SEL 3.5 (108.057, 108.058) sedan 200KM, 147kW, benzyna (1971.03 - 1972.08) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 SE, SEL 3.5 (108.057, 108.058) sedan 200KM, 147kW, benzyna (1971.03 - 1972.08) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 SE, SEL 3.5 (108.057, 108.058) sedan 200KM, 147kW, benzyna (1971.03 - 1972.08) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 SE, SEL 3.5 (108.057, 108.058) sedan 200KM, 147kW, benzyna (1971.03 - 1972.08) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 SE, SEL 3.5 (108.057, 108.058) sedan 200KM, 147kW, benzyna (1971.03 - 1972.08) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 SE, SEL 3.5 (108.057, 108.058) sedan 200KM, 147kW, benzyna (1971.03 - 1972.08) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 SE, SEL 3.5 (108.057, 108.058) sedan 200KM, 147kW, benzyna (1971.03 - 1972.08) MANN-FILTER
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 SE, SEL 3.5 (108.057, 108.058) sedan 200KM, 147kW, benzyna (1971.03 - 1972.08) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 SE, SEL 3.5 (108.057, 108.058) sedan 200KM, 147kW, benzyna (1971.03 - 1972.08) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 SE, SEL 3.5 (108.057, 108.058) sedan 200KM, 147kW, benzyna (1971.03 - 1972.08) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 SE, SEL 3.5 (108.057, 108.058) sedan 200KM, 147kW, benzyna (1971.03 - 1972.08) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 SE, SEL 3.5 (108.057, 108.058) sedan 200KM, 147kW, benzyna (1971.03 - 1972.08) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 SE, SEL 3.5 (108.057, 108.058) sedan 200KM, 147kW, benzyna (1971.03 - 1972.08) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 SE, SEL 3.5 (108.057, 108.058) sedan 200KM, 147kW, benzyna (1971.03 - 1972.08) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 SE, SEL 3.5 (108.057, 108.058) sedan 200KM, 147kW, benzyna (1971.03 - 1972.08) VEMA
Producent:LIQUI MOLY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P000239
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000239
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Dopuszczenie przez producenta: Allison C4
Dopuszczenie przez producenta: Dexron III G
Dopuszczenie przez producenta: Dexron III H
Dopuszczenie przez producenta: Dexron TASA A
Dopuszczenie przez producenta: Ford Mercon
Dopuszczenie przez producenta: MAN 339 Typ L1
Dopuszczenie przez producenta: MAN 339 Typ V1
Dopuszczenie przez producenta: MAN 339 Typ Z1
Dopuszczenie przez producenta: MB-Freigabe 236.1
Dopuszczenie przez producenta: ZF TE-ML 03D
Dopuszczenie przez producenta: ZF TE-ML 04D
Dopuszczenie przez producenta: ZF TE-ML 14A
Dopuszczenie przez producenta: ZF TE-ML 17C
Dopuszczenie przez producenta: ZF ZF004926
Zalecenie producenta oleju: Allison TES 389
Zalecenie producenta oleju: Caterpillar TO-2
Zalecenie producenta oleju: Ford ESP-M2C 166-H
Zalecenie producenta oleju: MB 236.6
Zalecenie producenta oleju: Volvo 97341
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 02F
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 09
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 11A
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 11B
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 14B
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1830,00 zł
1109,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P000244
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000244
Lokalizacja w aucie: z przodu
Dopuszczenie przez producenta: Allison C4
Dopuszczenie przez producenta: Dexron III G
Dopuszczenie przez producenta: Dexron III H
Dopuszczenie przez producenta: Dexron TASA A
Dopuszczenie przez producenta: Ford Mercon
Dopuszczenie przez producenta: MAN 339 Typ L1
Dopuszczenie przez producenta: MAN 339 Typ V1
Dopuszczenie przez producenta: MAN 339 Typ Z1
Dopuszczenie przez producenta: MB-Freigabe 236.1
Dopuszczenie przez producenta: ZF TE-ML 03D
Dopuszczenie przez producenta: ZF TE-ML 04D
Dopuszczenie przez producenta: ZF TE-ML 14A
Dopuszczenie przez producenta: ZF TE-ML 17C
Dopuszczenie przez producenta: ZF ZF004926
Zalecenie producenta oleju: Caterpillar TO-2
Zalecenie producenta oleju: Ford ESP-M2C 166-H
Zalecenie producenta oleju: MB 236.6
Zalecenie producenta oleju: Volvo 97341
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 02F
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 09
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 11A
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 11B
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 14B
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze