Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM do Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja DT SPARE PARTS Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) DT SPARE PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FAST Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) FAST
Zawieszenie i Amortyzacja FORTUNE LINE Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) FORTUNE LINE
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) HART
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja PE AUTOMOTIVE Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) PE AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja S-TR Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) S-TR
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 510 (667.061, 667.062) Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1986.04 - 1994.12) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TEDGUM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TEDGUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
00410402
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEDGUM
Kod:
00410402
Jednostka:
szt
Rodzaj mocowania:  Poduszka gumowa
Materiał:  Guma
Ilość na oś:  8
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Długość [mm]:  40
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 26,00 zł
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TEDGUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
00410405
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEDGUM
Kod:
00410405
Jednostka:
szt
Ilość montowana w aucie:  8
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Lokalizacja w aucie:  Z przodu i z tyłu
Długość [mm]:  45
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 36,00 zł
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze