Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL do Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) BLUE PRINT
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) HART
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:OPTIMAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
4.8 (53 ocen)
Kod produktu:
A-2007G
niedostępny
4.8 (53 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
A-2007G
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie: Z lewej
Lokalizacja w aucie: Z prawej
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
Typ amortyzatora: Amortyzator podtrzymujący sprężynowy
Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Wymiar gwintu: M10x1,25
Średnica korbowodu [mm]: 12,5
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm]: 45
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 267,00 zł
136,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze