Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja KYB do Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DJ PARTS Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) DJ PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FLENNOR Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) FLENNOR
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GATES Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) GATES
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja JPN Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) JPN
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NK Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja TRICLO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) TRICLO
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) TRW
Producent:KYB

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KYB
4.9 (192 ocen)
Kod produktu:
445021
niedostępny
4.9 (192 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KYB
Kod:
445021
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
Sposób mocowania amortyzatora: Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 312,00 zł
159,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KYB
4.9 (192 ocen)
Kod produktu:
665062
niedostępny
4.9 (192 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KYB
Kod:
665062
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
Typ amortyzatora: Wkładanie rozpórki zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 414,00 zł
218,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze