Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja TRW do Renault MASTER I Autobus (T__) 28-35 2.0 Autobus 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07)

Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Renault MASTER I Autobus (T__) 28-35 2.0 Autobus 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Renault MASTER I Autobus (T__) 28-35 2.0 Autobus 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Renault MASTER I Autobus (T__) 28-35 2.0 Autobus 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Renault MASTER I Autobus (T__) 28-35 2.0 Autobus 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Renault MASTER I Autobus (T__) 28-35 2.0 Autobus 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Renault MASTER I Autobus (T__) 28-35 2.0 Autobus 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Renault MASTER I Autobus (T__) 28-35 2.0 Autobus 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Renault MASTER I Autobus (T__) 28-35 2.0 Autobus 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Renault MASTER I Autobus (T__) 28-35 2.0 Autobus 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Renault MASTER I Autobus (T__) 28-35 2.0 Autobus 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Renault MASTER I Autobus (T__) 28-35 2.0 Autobus 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Renault MASTER I Autobus (T__) 28-35 2.0 Autobus 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Renault MASTER I Autobus (T__) 28-35 2.0 Autobus 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Renault MASTER I Autobus (T__) 28-35 2.0 Autobus 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Renault MASTER I Autobus (T__) 28-35 2.0 Autobus 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Renault MASTER I Autobus (T__) 28-35 2.0 Autobus 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Renault MASTER I Autobus (T__) 28-35 2.0 Autobus 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Renault MASTER I Autobus (T__) 28-35 2.0 Autobus 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Renault MASTER I Autobus (T__) 28-35 2.0 Autobus 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Renault MASTER I Autobus (T__) 28-35 2.0 Autobus 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Renault MASTER I Autobus (T__) 28-35 2.0 Autobus 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) TRW
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.9 (41 ocen)
Kod produktu:
JHE226T
niedostępny
4.9 (41 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JHE226T
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Ilość na oś:  1
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolny trzon
Średnica [mm]:  49
Wymiar gwintu:  M12x1,25
Długość 1 [mm]:  535
Długość 2 [mm]:  337
Średnica korbowodu [mm]:  14
Do 100 dni na zwrot
233,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.9 (41 ocen)
Kod produktu:
JHE271T
niedostępny
4.9 (41 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JHE271T
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ilość na oś:  1
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Średnica [mm]:  49
Wymiar gwintu:  M12x1,25
Długość 1 [mm]:  545
Długość 2 [mm]:  400
Średnica korbowodu [mm]:  14
Do 100 dni na zwrot
271,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze