Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja MONROE do Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie)

Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja TOPRAN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TOPRAN
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja WESTFALIA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) WESTFALIA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOMEGA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AUTOMEGA
Zawieszenie i Amortyzacja BGA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BGA
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja COMLINE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) COMLINE
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja GATES Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GATES
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MASTER-SPORT GERMANY Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NK Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS PERFORMANCE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SACHS PERFORMANCE
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI iV liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MONROE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MONROE
5.0 (9 ocen)
Kod produktu:
MK517
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MONROE
Kod:
MK517
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,409
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska walcowego
Gwarancja:  5 lat gwarancji
Długożć opakowania [cm]:  15,4
Szerokość opakowania [cm]:  8,4
Wysokość opakowania [cm]:  14,7
Do 100 dni na zwrot
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze