Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN do Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03)

Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOFREN SEINSA Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) AUTOFREN SEINSA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BLUE PRINT Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) BLUE PRINT
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DJ PARTS Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) DJ PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja ERT Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) ERT
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) HART
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS JAKOPARTS Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja HUTCHINSON Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) HUTCHINSON
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MASTER-SPORT GERMANY Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) MASTER-SPORT GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NK Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SBS Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) SBS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRICLO Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) TRICLO
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) samochód terenowy zamknięty 132KM, 97kW, benzyna (1996.12 - 1998.03) VEMA
Producent:SPIDAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
56710
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
56710
Jednostka:
szt
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica drutu [mm]:  15,50
Długość [mm]:  299
Średnica zewnętrzna [mm]:  113
Ciężar [kg]:  3,50
Gwarancja:  5 lata gwarancji lub do 60 000 km przy wymianie parą
Do 100 dni na zwrot
459,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
49156
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
49156
Jednostka:
szt
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica drutu [mm]:  12,00
Długość [mm]:  331
Średnica zewnętrzna [mm]:  108
Ciężar [kg]:  2,55
Gwarancja:  5 lata gwarancji lub do 60 000 km przy wymianie parą
Do 100 dni na zwrot
473,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze