Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL do Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NK Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) NK
Zawieszenie i Amortyzacja RUVILLE Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) RUVILLE
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Toyota CELICA coupe (_A6_) 1.6 (AA63_) coupe 124KM, 91kW, benzyna (1983.12 - 1985.12) VEMA
Producent:GABRIEL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GABRIEL
4.9 (20 ocen)
Kod produktu:
G44737
niedostępny
4.9 (20 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GABRIEL
Kod:
G44737
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
Typ amortyzatora: Wkładanie rozpórki zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Średnica [mm]: 38
Długość 1 [mm]: 598
Długość 2 [mm]: 401
Średnica korbowodu [mm]: 20
Ilość na oś: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 353,00 zł
180,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze