Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SNR do Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja ARNOTT Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) ARNOTT
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja QFIX Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) QFIX
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 Dual VVTi (GRJ150_) samochód terenowy zamknięty 279KM, 205kW, benzyna (2009.08 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SNR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SNR
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
KB669.52
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
KB669.52
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 239,00 zł
122,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

SNR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SA96923.05
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
SA96923.05
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 471,00 zł
248,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SNR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SA66933.06
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
SA66933.06
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 903,00 zł
516,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze