Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN do Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja CORTECO Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) CORTECO
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja JAMEX Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) JAMEX
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KLOKKERHOLM Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) KLOKKERHOLM
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja NK Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRISCAN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 27901
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8500 27901
Jednostka:
szt
Ilość montowana w aucie:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 327,00 zł
167,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8750 2740
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8750 2740
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez systemu poziomującego
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8750 2741
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8750 2741
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez systemu poziomującego
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8750 2720
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8750 2720
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze