Automatyczne skrzynie biegów zbudowano m.in. po to, aby w jak największym stopniu odciążyć kierowcę podczas prowadzenia samochodu i aby był on jak najmniej zaangażowany w pracę układu napędowego. Zadaniem kierowcy ma być jedynie wybór kierunku. To, jak traktujemy przekładnię automatyczną przekłada się na długość i bezawaryjność jej działania. Bardzo czułe na uszkodzenia są przede wszystkim linki skrzyni biegów, które mogą przysporzyć sporo problemów.
Renault MASTER to wielofunkcyjny furgon, który sprawdzi się w praktycznie każdej branży. Jest on oferowany w ponad 250 wersjach (także w wersji wywrotki tylnozsypowej) i, co ważne, Renault MASTER będzie również dostępne w wersji elektrycznej. Bardzo dobrym rozwiązaniem pod wszelkiego rodzaju zabudowy są wersje podwozia MASTERA z kabiną i platformy z kabiną.
Współczesny rynek oferuje mnóstwo części do Renault MASTER, zarówno używanych, jak i nowych pochodzących od najlepszych ...