Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Fiesta to miejski hatchback, który zyskał ogromną popularność w Europie. Jej kompaktowy kształt, niska cena, łatwość w prowadzeniu oraz atrakcyjny design sprawił, że Fiesta stała się synonimem samochodu idealnego na dojazdy do pracy oraz zakupy. Szósta generacja Forda Fiesty zadebiutowała w 2001 roku. Stylistycznie nawiązywała do Focusa, który stał się jednym z chętniej kupowanych samochodów w historii tego producenta.
Ford Fiesta VI ...