Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Mercedes klasy A o oznaczeniu W169 to małych rozmiarów samochód do miasta, bardzo często klasyfikowany jednak jako VAN. Jego charakterystyczna linia nadwozia oraz krótko ścięta maska nadają mu charakteru auta idealnego na zakupy lub dojazdy do pracy. Druga generacja popularnej A klasy produkowana była w latach od 2004 do 2012. Auto zostało znacznie odświeżone i poprawione względem swojego poprzednika. Dużo lepiej rozmieszczony środek ciężkości, nowocześniejsza stylistyka ...