Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Samochody należące do segmentu kombi, to zdecydowanie jedna z tych grup, które cechują się największymi walorami pod kątem funkcjonalności i użyteczności. Są bardzo chętnie wybierane przez rodziny, a także przez osoby aktywne, które lubią dalekie wyjazdy i nie chcą rezygnować z możliwości zabrania ze sobą jak największej ilości bagażu.
Doskonałym przykładem takiego auta może być Skoda Octavia IV Kombi. Najnowsza odsłona tego popularnego modelu jest kolejnym, bardzo ...