Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Nazwa marki Volvo od lat uznawana jest za jeden z najbezpieczniejszych na świecie. Testy zderzeniowe tych samochodów zazwyczaj kończą się najwyższą notą pięciu gwiazdek i w przypadku Volvo S60 III (224) sytuacja wygląda tak samo.
Produkcja Volvo S60 III (224) rozpoczęła się w 2018 roku i trwa do dziś. Samochód należy do wyższej klasy średniej. To już trzecia generacja tego kultowego modelu. Samochód zadebiutował dopiero po wprowadzeniu wersji kombi ...