Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Samochody produkowane przez szwedzki koncern Volvo mają wiele zalet - są bezpieczne, wygodne, a ich konserwatywny design skutecznie opiera się upływowi czasu. Podobnie jest z Volvo V70 – samochodem osobowym klasy średniej-wyższej produkowanym w latach 1996–2016.
Volvo V70 to tylko z pozoru auto skomplikowane i drogie. W praktyce jest spokrewnione z popularnym Mondeo, przez co dostęp do części zamiennych i odpowiedniego serwisowania nie stanowi żadnego ...
Powiązania: