Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Imponujący przedstawiciel segmentu SUV-ów klasy średniej, który pojawił się na drogach już w 2008 roku. Od 2017 roku możemy cieszyć się drugą generacją tego pojazdu.
To, co wyróżnia Volvo XC60 na tle konkurencji, to przede wszystkim bogate wyposażenie oraz niekwestionowany nacisk na bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów. Marka Volvo od zawsze była znana z dbałości o ochronę swoich użytkowników i ten model utwierdza w tym przekonaniu.
Pierwsza ...
Powiązania: