Zgodnie z prawem, pojazdy wielośladowe muszą być wyposażone w dwa niezależne od siebie systemy hamulcowe, a więc hamulec roboczy oraz hamulec postojowy (ręczny). Hamulec ten został nazwany „ręcznym” z uwagi na fakt, iż był on uruchamiany poprzez zaciągnięcie konkretnej za pomocą dłoni dźwigni w samochodzie. Bywały również auta, w których hamulec postojowy był uruchamiany nogą. Obecnie w najnowszych modelach aut wielu marek te czynności zostały zastąpione elektronicznym ...
Fiat Bravo II, jak na włoską markę przystało, emanował elegancją i nietuzinkowym designem. To właśnie ten model zastąpił na rynku prawdopodobnie największą porażkę w historii włoskiego koncernu, czyli Fiata Stilo. Model Bravo drugiej generacji, zaliczany do samochodów niższej klasy średniej, wyglądał świetnie, być może dlatego, że stylistykę auta zapożyczono z modelu Grande Punto.
Druga generacja Fiata Bravo pojawiła się w 2007 roku na rzymskich targach ...