Jak ważny jest układ kierowniczy w samochodzie, chyba nikogo nie trzeba do tego przekonywać. Bardzo ważną częścią całego układu są końcówki drążków kierowniczych, które odpowiadają przede wszystkim za prawidłowe i sprawne ...
Alfa Romeo GIULIETTA (116_), produkowana w latach 1977 do 1985, jest uznawana za jeden z klasycznych modeli marki, który przyciągał miłośników włoskiego stylu i inżynierii. Zbudowana z myślą o dynamice i elegancji, ta wersja GIULIETTY stała się ikoną wśród kompaktowych samochodów osobowych tamtych lat.
Dane techniczne
Końcówki drążków kierowniczych SKFSKF, czyli Svenska Kullagerfabriken AB, to szwedzki koncern będący obecnie światowym liderem w produkcji łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także części oraz przyrządów wykorzystywanych do łożyskowania. Firma założona przez Svena Wingqvista w 1907 roku posiada obecnie około 110 nowoczesnych fabryk zlokalizowanych w 28 krajach na całym świecie (również w Polsce). Dużą część działalności szwedzkiej marki stanowi VSM Aftermarket, w ramach którego produkowane i dostarczane są do światowych producentów samochodowych wysokogatunkowe części zamienne. Oprócz produkcji wysokiej jakości łożysk tocznych, szwedzki producent dostarcza również m.in. piasty kół, zestawy rozrządów, pompy wody, elementy osprzętu układu napędu, części układu zawieszenia oraz elementy układu kierowniczego, w tym końcówki drążków kierowniczych SKF. Oferowanych jest ponad 3 100 zestawów naprawczych oraz pojedynczych części do układu kierowniczego oraz zawieszenia. Końcówki drążków kierowniczych marki SKF z wysokogatunkowej staliKońcówki drążków kierowniczych firmy SKF to wysokiej jakości części, które są projektowane i wytwarzane głównie z myślą o jak najskuteczniejszej poprawie sterowności samochodu, a tym samym i płynnej oraz bezpiecznej nim jazdy w każdych warunkach drogowych. Końcówki drążków kierowniczych marki SKF są wyposażone w specjalną regulację, która pozwala dostosować ich długość do odpowiedniego ustawienia koła. Końcówki drążków kierowniczych SKF są kute z wysokogatunkowej stali, co zapewnia im wysoką wytrzymałość oraz trwałość użytkowania. Dodatkowo poszczególne części są poddawane specjalne obróbce fosforanowej, której celem jest zagwarantowanie całemu elementowi dużej odporności na korozję. Oferowane końcówki drążków kierowniczych SKF posiadają wbudowane przeguby kulowe, również kute ze stali, z wkładką wykonaną z tworzyw sztucznych. Są one wypełnione smarem oraz odpowiednio uszczelnione po obu stronach elastomerową pokrywą przeciwpylną. Z produktów szwedzkiej marki SKF korzysta wielu światowej klasy producentów motoryzacyjnych, jak np. Volvo, Tesla Motors, Audi, FCA, Volkswagen, Hyundai, Scania, Daimler czy też MAN. Powiązane
Układ Kierowniczy
Układ Kierowniczy SKF
Układ Kierowniczy Alfa Romeo
Układ Kierowniczy SKF Alfa Romeo
Układ Kierowniczy Alfa Romeo GIULIETTA
Układ Kierowniczy SKF Alfa Romeo GIULIETTA
Układ Kierowniczy Alfa Romeo GIULIETTA (116_)
Układ Kierowniczy SKF Alfa Romeo GIULIETTA (116_)
Końcówki drążków kierowniczych
Końcówki drążków kierowniczych SKF
Końcówki drążków kierowniczych Alfa Romeo
Końcówki drążków kierowniczych SKF Alfa Romeo
Końcówki drążków kierowniczych Alfa Romeo GIULIETTA
Końcówki drążków kierowniczych SKF Alfa Romeo GIULIETTA
Końcówki drążków kierowniczych Alfa Romeo GIULIETTA (116_)
Części SKF
Części Alfa Romeo
Części Alfa Romeo GIULIETTA
Części Alfa Romeo GIULIETTA (116_)
Top grupy modeloweNagrodyDostawaPłatności |
---|