Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Skoda Octavia przez wielu jest już dzisiaj uważana za auto kultowe. Samochód znajduje się w produkcji od ponad 25 lat i wciąż nie traci na popularności. Oczywiście przez te lata poddawano pojazd wielu modyfikacjom. Dzisiaj produkowana jest już jego 4. generacja. Jednak poprzednie generacje również nadal są pożądane przez kierowców. Wśród modeli cieszących się niesłabnącym wzięciem, należy wymienić Skodę Octavia III Combi. Dostrzegamy, jak wielu kierowców poszukuje części do ...