Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Skoda jest swego rodzaju fenomenem, ponieważ niemalże każdy z modeli trafiających na rynek, bardzo szybko wzbudza zainteresowanie rzeszy kierowców. W historii marki możemy wyróżnić wiele modeli, które od lat wiodą prym w swoich segmentach i osiągają znakomite wyniki sprzedażowe. Doskonałym przykładem takiego modelu może być Skoda Octavia IV.
Skoda Octavia czwartej generacji to świetny, nowoczesny i bardzo starannie przemyślany samochód. Octavia IV ...