Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Aygo to przedstawiciel samochodów klasy aut najmniejszych. Niewielka długość i mała wysokość samochodu sprawiają, że zmieści się ono niemalże wszędzie. Niska waga wynikająca z wymiarów to możliwość montażu silnika o stosunkowo małej pojemności bez utraty zadowalających osiągów. Jednocześnie spalanie jest niewielkie. Model został wprowadzony na rynek w 2005 roku. Natomiast części Toyota Aygo B4, czyli drugiej generacji, pojawiły się w 2014 roku. W wielu ...