Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Toyota Corolla kombi o oznaczeniu E12 lub E120 to dziewiąta generacja japońskiego kompaktowego auta, której produkcja rozpoczęła się w 2001 roku. Samochód w 2004 roku przeszedł facelifting. Zmieniły się wtedy głównie takie części Toyoty Corolli E12 kombi jak zderzak i atrapa chłodnicy. Ta praktyczna wersja nadwozia wyróżnia się pojemnym bagażnikiem, a także ciekawą stylistyką, dzięki której samochód mimo upływu lat nadal nie wygląda na przestarzały. ...