Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Bez wątpienia jedną ze składowych sukcesu Golfa są niewielkie zmiany stylistyczne pomiędzy kolejnymi generacjami. Ciągle powielana bryła, bardzo podobna linia, funkcjonalne wnętrze oraz znakomity balans pomiędzy pewnym prowadzeniem a wygodą kierowcy i pasażerów to określenia, które świetnie definiują każdą generację najpopularniejszego hatchbacka na świecie. Nie inaczej jest z kolejną, już VII generacją Golfa. Względem swojego poprzednika samochód stał się nieco większy, ...