Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Jesienią 2019 roku nastąpiła oficjalna premiera Volkswagena Golfa VIII. Ta zupełnie nowa generacja modelu z Wolfsburga zaoferowała w standardzie między innymi cyfrowy zestaw wskaźników, system komunikacji Car2X oraz szeroką gamę nowoczesnych systemów bezpieczeństwa. W bogatej ofercie wariantów wyróżniają się przede wszystkim usportowione odmiany GTI, GTD i GTE, a także wariant R, który ma pod maską silnik 2.0 TSI o mocy 320 KM.
Pod względem designu wszystko jest w ...