Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Model samochodu należący do segmentu kombi-vanów. Pierwszy Partner powstał w 1996 roku. Początkowo powstawał w oparciu o elementy innych samochodów francuskiej marki, m.in. 306 i 405. Od 2008 roku na rynku zawitała nowa, druga generacja modelu, w tym właśnie wersja osobowa – Partner Tepee, dostosowana do wymagań rodzinnego vana. Tepee to świetne rozwiązanie dla osób ceniących sobie wielofunkcyjność pojazdu. Po złożeniu siedzeń bez problemu można przetransportować sporą ilość ...