Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Model A4 to obok VW Golfa, Passata czy Audi A3 jedno z najczęściej i najchętniej kupowanych samochodów na naszym rynku. Renoma jakości niemieckich samochodów, funkcjonalność oraz zaufanie względem tych marek sprawia, że kierowcy zmieniając samochód na nowy, bardzo chętnie zostają przy tym samym modelu, kupując jego kolejną generację. Audi A4 B8 podobnie jak jego poprzednicy cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem już w momencie premiery. Model B8, czyli czwarta ...