Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Peugeot 607 to sedan, uznawany za samochód znajdujący się na pograniczu klasy średniej i wyższej. Części Peugeot 607 zaczęto montować jeszcze pod koniec XX wieku – w 1999 roku. Natomiast produkcję pojazdów zatrzymano dopiero w 2010 roku. Tym samym części samochodowe Peugeot 607 były montowane w fabrykach francuskiego producenta ponad dekadę. Stanowi to bardzo dobry wynik jak na model, który doczekał się tylko jednej generacji.
Peugeot 607 powstał jako następstwo ...