Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Audi A4, produkowany od 1994 roku, był od zawsze jednym z najpopularniejszych aut swej generacji i jednocześnie jednym z najchętniej kupowanych samochodów w historii niemieckiego producenta. Dotychczas z linii produkcyjnej zjechało ponad 6 mln egzemplarzy modelu A4. Czwarta generacja A-czwórki pojawiła się w 2007 roku podczas frankfurckiego salonu samochodowego.
Audi A4 czwartej generacji to samochód osobowy klasy średniej zaliczany do segmentu D premium. Samochód ...