Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Renault Clio to nadal jeden z najsłynniejszych samochodów miejskich segmentu B i jednocześnie najlepiej sprzedający się model w historii francuskiej motoryzacji. Druga generacja Renault Clio pojawiła się w 1998 roku i uważana jest z najlepszy model tej serii. Clio II, choć pod nazwą Storia oraz Campus, jest produkowane do dziś na niektórych światowych rynkach.
Renault Clio II oferowane było jak 3- i 5-drzwiowy hatchback. Stworzona wówczas ...