Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Trzecia generacja SEAT-a Leona została wprowadzona na rynek w 2012 roku i nadal jest produkowana. Oficjalna prezentacja modelu odbyła się na targach motoryzacyjnych w Paryżu w 2012 roku. Za design o wysokiej jakości odpowiada Alejandro Mesonero-Romanos. SEAT Leon III generacji to pierwszy samochód kompaktowy wyposażony w pełną technologię LED. Oferuje także więcej poziomów wyposażenia niż poprzednie modele i może pochwalić się wieloma cechami wysokiej jakości — od materiałów ...