Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Alfa Romeo 164, produkowany w latach od stycznia 1987 do października 1998, stanowi wyjątkowy przykład włoskiej inżynierii motoryzacyjnej, który łączy elegancję z dynamicznym osiągiem. Model ten zdobył uznanie dzięki swojemu wyrafinowanemu stylowi oraz innowacyjnym rozwiązaniom technicznym, co czyni go cenionym wyborem wśród miłośników samochodów z charakterem.
Alfa Romeo 164 wyróżnia się przede wszystkim swoim sportowym zacięciem, ...