Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
T-Cross to piąty SUV Volkswagena w Polsce. Model ten jest o 6 cm dłuższy i 13 cm wyższy od Volkswagena Polo, co nadaje mu znacznie bardziej masywny wygląd niż jego technicznemu bratu.
Vw T-CROSS (C11) jest odważny wizualnie i jest dostępny w ośmiu kolorach nadwozia, z których niektóre są bardzo wyraziste. Warianty stylistyczne R-Line i Active, kolorowe wykończenie wnętrza, osłona chłodnicy w stylu dużych SUV-ów i ciągła listwa świetlna z tyłu ...