Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Audi A6 C5 Avant to model A6 niemieckiego koncernu Audi z nadwoziem typu kombi, której produkcja i sprzedaż rozpoczęły się w 1998 roku. Samochód szybko zdobył serca sporej ilości kierowców i cieszył się sporą popularnością. W 2001 roku auto przeszło facelifting, który polegał na wprowadzeniu podwójnego grilla, pojawiły się również nowe reflektory z przodu i z tyłu, co w znacznym stopniu unowocześniło samochód. Zarówno lusterko po stronie kierowcy, jak i po stronie pasażera miały takie ...