Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Audi to bez wątpienia jedna z tych marek, która w swojej historii stworzyła najwięcej ikonicznych i kultowych modeli. Każdy z nas doskonale zna wszystkie generacje A4, czy A6. Pewnie większość z nas jeździła kiedykolwiek popularnym A3 lub nawet posiadała taki w swoim garażu. Podobnie jest w przypadku nieco większego modelu, a konkretnie Audi A6 C5 Avant, który do dziś jest bardzo popularny i ceniony przez kierowców.
Audi A6 C5 Avant to duże, przestronne i ...