Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Hyundai od dłuższego czasu aspiruje ze swoimi nowymi modelami do grupy marek premium. Ostatecznie misja ta nie do końca zakończyła się powodzeniem, jednak próby osiągnięcia celu sprawiły, że poszczególne modele tej marki osiągały coraz większe sukcesy i cieszyły się coraz większą popularnością oraz zaufaniem wśród kierowców. Świetna oferta bardzo szybko przełożyła się na dobre wyniki sprzedaży na wszystkich rynkach, na które Hyundai wszedł ze swoją ofertą.
Doskonałym przykładem ...