Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Polo to jeden z najsłynniejszych modeli Volkswagena, znajdujący się w produkcji nieprzerwanie od 1975 roku. Pojazd doczekał się już 6 generacji. Natomiast części Volkswagen Polo V zaczęto składać w 2009 roku. Oficjalnie produkcję zakończono w 2017 roku, kiedy to na rynku pojawiła się kolejna generacja pojazdu. W praktyce w Rosji i Indiach produkowano samochód jeszcze przez kilka lat, natomiast w RPA w 2018 roku dopiero rozpoczęto produkcję, która trwa do ...