Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Najnowsze modele z Serii 3 od BMW zostały zaprezentowane w 2018 roku. Charakteryzowała je od początku bardzo odważna i nowoczesna stylistyka, która ku zdziwieniu odbiorców została niemalże całkowicie przeniesiona do modelu produkcyjnego. Początkowo odczucia związane z nową stylistyką BMW były bardzo różne. Jedni uważali, że samochody tego niemieckiego producenta wreszcie wyglądają atrakcyjnie i nowocześnie, inni stwierdzili że duże grille oszpecają front samochodu, natomiast ...
Powiązania: