Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Honda CR-V IV oficjalnie pojawiła się na motoryzacyjnym rynku podczas targów samochodowych w Los Angeles w 2011 roku. Trzy wcześniejsze generacje Hondy CR-V ugruntowały pozycję tego japońskiego SUV-a na światowym rynku, budując wizerunek auta praktycznego i solidnego, stosunkowo taniego w eksploatacji, do którego części zamienne są ogólnodostępne i, co ważne, nie nadwyrężają zbytnio domowego budżetu. Czwarta generacja Hondy CR-V to naprawdę użyteczny i ...