Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Skoda Karoq jest odpowiedzią czeskiego producenta na ogromne zainteresowanie samochodami typu crossover. Karoq idealnie odpowiada oczekiwaniom klientów, którzy poszukują auta o cechach SUVa do codziennych dojazdów do pracy lub zwykłego poruszania się po mieście. Model ten jest mniejszym bratem Skody Kodiaq, która dzięki dużym gabarytom jest pełnoprawnym SUVem. Karoq swoim wyglądem bardzo mocno przypomina inne aktualnie produkowane Skody. Ogromne podobieństwo ...
Powiązania: