Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Segment crossoverów jest obecnie jednym z najprężniej rozwijających się i najpopularniejszych wśród nowych samochodów. Połączenie bezpieczeństwa, komfortu, funkcjonalności oraz możliwości zjechania z utwardzonej drogi sprawia, że kierowcy coraz chętniej decydują się na zakup samochodu właśnie z tego segmentu. Producenci prześcigają się w pomysłach, rozwiązaniach oraz technologiach, które mogą ułatwić życie kierowcy. Konkurencja jest bardzo duża, dlatego decydując się na zakup samochodu tej ...
Powiązania: