Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Dacia Duster drugiej generacji to kolejne wcielenie SUVa produkowanego przez rumuńską markę. Samochód cieszy się ogromną popularnością wśród kierowców. Jego stosunkowo niska cena sprawia, że jest dostępny dla większości kierowców pragnących w miarę tanio kupić samochód nowy i komfortowy. Dacia Duster drugiej generacji to w zasadzie lift poprzedniej wersji. Zmiany są kosmetyczne, jednak dużo wniosły do wyglądu Dacii. Odświeżony pas przedni nadał autu nowego, nieco bardziej ...