Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Audi A6 to samochód osobowy zaliczany do klasy premium, wyższej klasy średniej. Samochód jest produkowany od 1994 roku, a w 2018 roku pojawiła się już piąta generacja tego modelu (C8). A-szóstka zastąpiła na rynku model 100, a będąc bardziej precyzyjnym, stanowi jego kontynuację, ponieważ Audi 100 miało oznaczenia od C1 do C4. Jednak w wyniku modernizacji ostatniej generacji modelu 100, postanowiono wprowadzić na rynek zupełnie nowy model, a więc Audi A6 z kodem fabrycznym C4 dla pierwszej ...