Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Seat to marka, która od lat kojarzona jest z samochodami o sportowym zacięciu, dającymi wiele przyjemności z jazdy. Modele takie jak Ibiza i Leon mają korzenie ściśle powiązane z motorsportem, co jeszcze mocniej działa na wyobraźnie kierowców. Nie inaczej jest w przypadku jednej z ciekawszych nowości, które w ostatnich latach zagościły w szerokiej gamie producenta. Mowa tutaj oczywiście o Seacie Leon IV Sportstourer.
Seat Leon IV Sportstourer to najnowsza i obecnie ...