Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Audi A6 C6 to trzecia generacja modelu A6, której konstrukcja opiera się na płycie podłogowej C6. Prezentacja tej wersji „A-szóstki” miała miejsce w 2004 roku. Auto w błyskawicznym tempie zyskało uznanie wśród kierowców i już w 2005 roku zwyciężyło w plebiscycie na Światowy Samochód Roku.Niemiecki koncern właśnie w tym samochodzie zastosował po raz pierwszy system Multi Media Interface, którego zadaniem jest nawigacja po wszystkich funkcjach multimedialnych znajdujących się w ...