Obecnie każdy samochód posiada co najmniej jeden mechanizm różnicowy na pokładzie. Auta terenowe oraz sportowe mogą ich mieć nawet kilka, po jednym na każdą oś oraz centralny dyferencjał, tzw. międzyosiowy. Aby takie rozwiązanie mogło prawidłowo spełniać swoją funkcję, odpowiednie smarowanie mechanizmu różnicowego jest absolutnie niezbędne.
Najczęściej podczas pokonywania zakrętów samochodem dwa koła tej samej osi muszą pokonać ...
W nomenklaturze Mercedesa klasa C stała się serią pojazdów klasyfikowanych w segmencie D, czyli w grupie premium, klasie średniej aut osobowych. Samochody z autosegmentu D stanowią swoisty kompromis pomiędzy chęcią ograniczenia rozmiarów pojazdu a utrzymaniem odpowiednio wysokiego komfortu i mocy silnika. Dzięki takiemu połączeniu cech, Mercedes klasy C aż do 1997 roku (do dnia premiery pierwszego modelu Mercedesa klasy A) był najtańszym i najmniejszym autem tej marki, zapewniającym jednak ...