Obecnie każdy samochód posiada co najmniej jeden mechanizm różnicowy na pokładzie. Auta terenowe oraz sportowe mogą ich mieć nawet kilka, po jednym na każdą oś oraz centralny dyferencjał, tzw. międzyosiowy. Aby takie rozwiązanie mogło prawidłowo spełniać swoją funkcję, odpowiednie smarowanie mechanizmu różnicowego jest absolutnie niezbędne.
Najczęściej podczas pokonywania zakrętów samochodem dwa koła tej samej osi muszą pokonać ...
Duże auta segmentu SUV bardzo często kojarzone są głównie z komfortem oraz bezpieczeństwem. Wielu producentów oferuje więc jako wyposażenie dodatkowe, liczne systemy, które pozwalają na wspomaganie kierowcy w trudnych sytuacjach, które mogą przydarzyć się podczas jazdy. Tą samą drogą poszedł Hyundai, który wyposażył swojego Santa Fe czwartej generacji w liczne systemy i rozwiązania, które mają chronić pasażerów przed kolizjami.
Hyundai Santa Fe IV ...