Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM Vw CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB,

Wybierz typ samochodu marki Vw CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB,

Paski rozrządu w iParts.pl!

Pasek rozrządu

Układ rozrządu jest elementem niezbędnym dla prawidłowego funkcjonowania jednostki napędowej pojazdu. Ten złożony mechanizm jest jedną z intensywniej eksploatowanych części, dlatego wymaga regularnej konserwacji. Nawet najmniejsze awarie zakłócają pracę silnika i mogą być przyczyną jego poważnych uszkodzeń.

Jak działa ...

Części samochodowe do VW Caddy III Nadwozie wielkoprzestrzenne trzeciej generacji

Volkswagen Caddy III do kombivan klasy kompaktowej produkowany od 2003 roku. Pojazd dostępny był w wielu wersjach nadwoziowych. Jednym z głównych typów było nadwozie wielkoprzestrzenne, które oznaczane jest symbolami 2KB, 2KJ i 2CB. Wiele części Volkswagena Caddy III bazuje na innych samochodach niemieckiego producenta, a mianowicie na Golfie V i Touranie I. Niemiecki kombivan łączy funkcjonalność samochodu dostawczego z zaletami auta osobowego. Na uwagę zasługuje przede ...

O paskach rozrządu ContiTech

Grupa ContiTech jest liderem w dziedzinie produkcji tworzyw kauczukowych i tworzyw sztucznych. Pierwszym produktem założonej w 1871 roku niemieckiej firmy Continental Aktiengesellschaft będącej poprzednikiem ContiTech była opona rowerowa oraz samochodowa.

 

Obecnie ContiTech to spółka, w skład której wchodzą mniejsze działy specjalizujące się w wielu branżach – w tym w branży motoryzacyjnej. Jednym z takich działów jest ContiTech Power Transmission Group, czyli grupa zajmująca się produkcją i rozwojem systemów pasów napędowych przeznaczonych do różnego rodzaju pojazdów. Asortyment pasków rozrządu składa się z wielu zoptymalizowanych produktów o różnych wymiarach charakteryzujących się dużą żywotnością i wysoką jakością wykonania. Paski rozrządu ContiTech zapewniają niższą emisję dwutlenku węgla i są zgodne z europejskimi normami UE5 i UE6 dotyczącymi emisji spalin. Dodatkową cechą części niemieckiego producenta jest ich przystosowanie do pracy w temperaturach nawet od -40°C do 150°C (w zależności od modelu) oraz wytrzymałość na wysokie siły sięgające nawet do 2500 N. Istnieje kilka wersji pasków rozrządu dostosowanych do różnych silników. Wszystkie produkty wykonane z niemiecką precyzją zapewniają minimalny poziom hałasu i maksymalną niezawodność.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze