Rozruch to moment krytyczny dla każdej jednostki napędowej, podczas której poddawana jest wyjątkowo ciężkiej próbie. Jeżeli dodatkowo temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik wychłodzony, wówczas jego rozruch wiąże się ze sporymi obciążeniami dla poszczególnych podzespołów jednostki oraz wyższym zużyciem paliwa. Dlatego też we współczesnych autach montowana jest grzałka silnika pozwalająca na podniesienie temperatury płynu chłodzącego.
Focus od początku swojej historii, czyli od momentu debiutu pierwszej generacji tego popularnego modelu, bardzo szybko zjednał sobie serca kierowców na całym świecie. W zależności od wersji nadwoziowej mógł być atrakcyjnie wyglądających hatchbackiem, rodzinnym kombi lub eleganckim sedanem. Wszystkie te wersje łączyła jedna, bardzo ważna cecha wspólna – jakość prowadzenia. Focus II Turnier podobnie jak jego poprzednik świetnie się prowadził i dawał bardzo dużo przyjemności z ...
Powiązania: